poniedziałek, 10 lipca 2017

Magiczne imię

Wielu okultystów, wieki temu jak i dziś, posługuje się pseudonimami, czy raczej magicznym imieniem. Powodów tego jest wiele i chyba każdy ma swoje. Imię, które jest wyjątkowe i nie jest imieniem żadnego bytu, ułatwi nam bycie rozpoznanym w świecie astralnym, jeśli się z nim dobrze zżyjemy. Nie tylko imię magiczne na to wpływa, ale również np przedmiot, który jest z nami silnie związany. Znam osobę, która była rozpoznawana w świecie astralnym dzięki swojemu płaszczowi, w którym wykonywała wszystkie rytuały i inne zabiegi magiczne.
Ja właściwie mam trzy takie imiona :

Amanea - przyśniło mi się kiedy byłam bardzo młoda
Astarte - ponieważ bardzo mi się spodobało i łatwo się przyjęło zgodnie z moim charakterem i misją, choć to bardziej pseudonim
Martinis - tak mówią na mnie różne byty, między innymi Demony.

Jak takie imię sobie nadać? W internecie jest dość mało na ten tema, ale zostawię Wam linki i być może w czymś Wam one pomogą. Na moim przykładzie widzieliście jak to wyglądało, ale ja nie odprawiałam żadnego rytuału nadawania ich sobie. Przyszły naturalnie.

O wyborze magicznego imienia - wicca - co nie oznacza, że ktoś o innej ścieżce nie mógł by skorzystać
Wybór magicznego imienia i rytuał - forum witchcraft
Magiczne imię - ipsissimi - najbardziej rzetelny artykuł jak dla mnie