wtorek, 11 grudnia 2018

Inauguracja Diabła

Zajmij miejsce w swej rytualnej izbie. Nad ołtarzem, oprócz pentagramu Wamphyri-Varcolaci, umieść wizerunek Bafometa i Kozła Sabatowego lub Kozła Mendes. Świece powinny być czarne i czerwone. Na ołtarzu winien znajdować się odwrócony pentagram oraz kilka ludzkich kości lub, jeśli tylko jest to możliwe, ludzka lub zwierzęca czaszka, symbolizująca potęgę i żądze ciała. Ubierz się na czarno lub szkarłatnie. Przyszykuj sztylet (ewentualnie miecz) i kielich. Jest to noc, w której staniesz się uosobieniem Szatana…

Inwokacja Beliara

Stojąc twarzą do ołtarza, przyłóż miecz do wizerunku pentagramu Wamphyri-Varcolaci i wizualizuj, czym jesteś teraz i czym się staniesz… Żądza w tych symbolach ma reprezentować Twoją Istotę.

„In nomie dei nos tri Satanas Luciferi excelsi, wzywam mrocznego Pana Ziemi, Beliala… Jestem z Twego nasienia, jestem demonem z ciała, kosztującym świat, jak zechce. To jest prawo silniejszego, jest ono w mojej woli inkarnacji.”
Kierując twarz na południe, dotknij mieczem Pentagramu Bafometa:
„Z południa wzywam Istotę Szatana… Na skrzydłach ciemności – przybądź do mnie!”
Twarzą na wschód:
„Ze wschodu, wzywam Istotę Lucyfera, niosącego nicość, światło i wgląd… Przybądź do mnie!”
Twarzą na północ:
„Z północy, wzywam Istotę Beliala – Pana Ziemi… Przybądź do
mnie!”
Twarzą na zachód:
„Z zachodu, wzywam Istotę Lewiatana… Przybądź tu z głębin!”
Weź teraz sztylet i recytuj:
„Przez sigil Smoka Piekielnego – Czerwonego Smoka Wszechrzeczy – wzywam siły natury i porównuję siebie z naturalnymi Siłami Ziemi! Ja będę brał i biorę udział w przyjemnościach ciała, uznając siebie jako Boga Ziemi! Nie ma nikogo przede mną, dopóki jestem inkarnacją Diabła!

Z sigilem staję przed duchami wewnątrz… Wejdźcie i wzrośnijcie we mnie! Jestem bowiem Wampirem, krwią Smoka! Z czterech filarów Szatana moje prawo rozbrzmiewa, a Bestia zrzuca swe pęta! Moje ciało jest z żelaza, a Wilkołak budzi się! Mój głos i pragnienia chodzą zgodnie z moją Wolą, gdy inkarnuję się w ciało! Oto jest Pan i Miłość Ziemi oraz Kosmosu! Laylah jest świadkiem i miłością we mnie! Wszystko jest lustrem znaku i wizji… Hail Szatan!”
Weź kielich i recytuj:
„Poprzez eliksir życia i miłości, siły i nienawiści, destrukcji i kreacji, odnowienia i realizacji – uznaję, iż nie ma żadnego boga poza mną samym i taki stan jest najwyższym prawem! To mówię mym Głosem, który sięga głęboko, ku otchłani i troszczy się, by prawo zawsze było przestrzegane! Hail Tiamat! Piję i jestem odrodzony z nasienia Beliala! Tak się stało! Bramy są zrównane!”
Medytuj teraz nad sigilem i wszystkim, co recytowałeś. Stań się niczym Szatan – dumny; pchnij swe ego w niebiosa ekstazy