wtorek, 11 grudnia 2018

Krąg Czerwonego Smoka

Jest to rytuał śmierci i powtórnych narodzin, w którym najważniejszy jest sigil Nachttotera – Tiamat, Czerwony Smok.
Jeśli to możliwe, ołtarz powinien być zlokalizowany na zachodniej ścianie; na nim należy położyć ludzką czaszkę lub ewentualnie jej wierny model. Reprezentuje ona śmierć ludzkiego stanu i odrodzenie w innym, a także wzrastającą esencję Istoty Bez i Poza Bóstwem, ku czarnemu płaszczowi Azreaela. Jeśli czaszka jest autentyczna, pewna esencja Istoty może być włączona do rytuału. Potrzebne są jeszcze inne przedmioty: kryształ (powinien być wprawiony w życie), ziemia z grobu (zamknięta w torbie z materiału), jaśminowe kadzidło, czerwone i czarne świece oraz dziewiczy sztylet.
Ponad ołtarzem umieszczamy dużą płytę pentagramu Wamphyri Varcolaci z pieczęcią Nachttotera, Czerwonego Smoka, będącego jednocześnie Tiamatem – Wampirzą Matką Chaosu i Rozwoju, 77.
Wejdź w śmierć i naródź się ponownie.

Z mieczem w izbie, z kształtem odwróconego pentagramu, w centrum nad ogniem, który wzrasta coraz bardziej jako rezultat monotonnego śpiewu: „wszystko to, co rodzi się w ogniu, w ogniu żyje”. Poprzez kształtowanie pentagramu sfera Szatana zostaje otwarta – objawia się się sama prawda. Trójkąt Laylah, kreślony na wietrze, inauguruje symbol nocy śmierci, równając się liczbie 77, obszaru ujawniającego się Bóstwa. Trójkąt powinien być odwrócony w centrum nad krwawo czerwonym okiem, jarzącym się bardziej w miarę wzrastania Twych życzeń.

Dotknij mieczem sigila Nachttoter, a potem pentagramu WamphyriVarcolaci. Wezwij nieumartych bogów z astralnego wymiaru:
„Z czterech wiatrów, Zachodu, Północy, Wschodu, Południa – Nieumarli Bogowie Nocy, powstańcie ze swych krypt w Królestwie Zmarłych, demony Cienia, te, które noszą w żyłach krew Tiamat – przybądźcie!”
Trzymając dziewiczy sztylet i torbę ze cmentarną ziemią, skup się na sigilu Wamphyri i wypowiedz:
„Żyłem jako Moroii, dając siłę życiową szczękom nieumartych bogów, szukam teraz drogi ku stanowi Wamphyri-Varcolaci, pragnę umrzeć człowieczą śmiercią i być odrodzonym w krwi smoka! Rozlewam swą krew nad grobową ziemią i przenoszę część mej Istoty i Istnienia w nią – moje życie, moja wola: wzrastają! Aby być odrodzonym w nocy!”
Zatnij się głęboko, by krew spłynęła na ziemię i podczas tego śpiewaj monotonnie i wizualizuj Tiamat – płonącą kulę z krwawo czerwonym smokiem.

„Nieumarli bogowie – świadkowie ubóstwienia płonących sfer w granicach, których absorbuje się wola Nachttoter, Cieni-Demonów w Tiamat! Umarłem i zostałem odrodzony w woli Czerwonego Smoka!”
Trzymaj kryształ i skup się na Chaosie, który Twoja wola wywołuje, i inwokuj przyczynowe królestwa. Skup się i absorbuj swoje nowe istnienie Varcolaci. Będąc poświęconą Siłą Życiową dla Pentagramu VamphyriVarcolaci, gdy Twe astralne oczy zostaną otwarte, zobaczysz siłę życiową wchodzącą w pentagram. Po poświęceniu, możesz czuć mocniejszą Siłę Życiową, znaną jako Krew Tiamat, oddaną Twemu Istnieniu. Nieumarli Bogowie dają Tobie taką ofiarę.
„Ja jestem Varcolaci! Moja wola jest prawem, miłość – triumfem! Bramy są zrównane, a ja wzrosłem! Tak się stało!”