UWAGA

UWAGA!

Z RACJI WIELU WIADOMOŚCI, KTÓRE OTRZYMUJĘ, CHCIAŁA BYM SPROSTOWAĆ IŻ NIE MAM JUŻ NIC WSPÓLNEGO Z PANEM S. A, KTÓRY WYKONUJE RYTUAŁY NA ZLECENIE. NIE JESTEM WSTANIE NIC PORADZIĆ NA BRAK ZWROTU GOTÓWKI, KTÓRĄ OWY PAN OBIECUJE GDYBY RYTUAŁ NIE WYSZEDŁ, PONIEWAŻ NIE MAM Z NIM KONTAKTU I MIEĆ NIE ZAMIERZAM.

niedziela, 18 listopada 2018

Technika prawdziwej medytacji wg Kraiga

Celem prawdziwej medytacji jest wyciszenie wewnętrznego głosu.

Prawdziwa medytacja składa się z trzech kroków:


RELAKSACJA

Celem tego kroku jest pozbycie się wszelkich fizycznych napięć i dolegliwości tak, żeby ciało
było przygotowane na kolejne kroki.


KONTEMPLACJA

Celem tego kroku jest zupełne zjednoczenie twojej świadomości z dźwiękiem, obiektem,
ideą, rysunkiem itp. Zwróć uwagę, że zarówno relaksacja, jak i kontemplacja stanowią części
prawdziwej medytacji, jednak nie są nią samą.


NEGACJA

W tym kroku eliminujemy ze swojego umysły wszelką świadomość tego, nad czym uprzednio
kontemplowaliśmy. Kiedy już Twoja świadomość zjednoczy się z obiektem kontemplacji, rozpuści się następnie razem z nim w umyśle, czego rezultatem będzie znalezienie się w stanie, w którym nie będzie ona już blokować istniejącego w nas łącznika z Boskością.



Krok Pierwszy

Przeprowadź rytuał relaksacyjny.


Krok Drugi

Przeprowadź Mniejszy Rytuał Odpędzania Pentagramu.


Krok Trzeci

Pomieszaj karty przedstawiające Wielkie Arkana, wybierz losowo jedną z nich. Stanie się ona
obiektem, którego użyjemy do kontemplacyjnej części tej metody.


Krok Czwarty

Jeśli odczuwasz taką potrzebę, przeprowadź ponownie rytuał relaksacyjny.


Krok Piąty

Skanowanie: Działa na podobnej zasadzie na jakiej stare telewizory z dużym kineskopem
generowały obraz. W kineskopie znajduje się urządzenie nazywane działem elektronowym,
które wystrzeliwuje elektrony w pojedynczej wiązce w kierunku monitora, tworząc „linię
skanowania” w poprzek ekranu. Wiązka przeskakuje następnie tuż poniżej tej linii tworząc kolejną. Kiedy spojrzysz z bardzo bliskiej odległości na włączony telewizor, możesz zobaczyć te wiązki jako poziome linie.


W tej metodzie medytacyjnej skanowanie odbywa się następująco:


1. Rozpocznij od wpatrywania się w prawy górny róg wybranej przez siebie karty.


2. Spójrz na poziomy pasek zajmujący około centymetra od górnej krawędzi karty.
Przesuń wzrok z prawa na lewo przez całą jej szerokość. W ten sposób powinieneś
zatrzymać w umyśle obraz przeskanowanego właśnie paska.

3. Wróć teraz do prawej strony karty i przeskanuj ją ponownie w poprzek od prawej do
lewej, skupiając się na kolejnym centymetrowym pasku znajdującym się tuż poniżej
tego przeskanowanego chwilę wcześniej.

4. Powtarzaj ten proces, dopóki nie przeskanujesz wzrokiem całej karty.


To, co teraz robisz to obserwacja karty od samej góry do dołu, centymetr po centymetrze.
Staraj się zapamiętywać każdy skanowany pasek, tak dokładnie jak tylko jesteś w stanie.
Pamiętaj też o tym, że dokładność przyjdzie wraz z praktyką, więc nie przejmuj się jeśli
początkowo obraz nie będzie dokładny.


Krok Szósty

Kontemplacja: W tym kroku staniesz się w pełni połączony z obiektem. Mówiąc wprost,
chodzi o to, żeby powtórzyć powyższy proces skanowania, lecz używając do tego oczu
umysłu.


1. Odłóż kartę na bok tak, żeby nie widzieć przedstawionego na niej rysunku.

2. Używając wizualizacji, odtwórz z pamięci całość procesu skanowania.


Odtwarzaj każdy pasek osobno, dopóki nie odtworzysz (tak dokładnie jak jesteś w stanie)
całej karty. Przy pierwszych próbach możesz mieć problemy z ustaleniem niektórych barw
i szczegółów. Najprawdopodobniej też będziesz w stanie stworzyć tylko zarys kształtów,
które wcześniej obserwowałeś. Na razie nie jest ważne, ze Twoje umiejętności wizualizacji są
niedoskonałe – wzrosną wraz z ilością czasu poświęconego na ćwiczenia. Nie oznacza to
jednak, że możesz pozwolić sobie na lenistwo czy nadmierny pośpiech – staraj się najlepiej
jak potrafisz. Krok ten powinien zająć około 3 – 4 minuty, ale jeśli chcesz możesz go
przedłużyć.


Krok Siódmy

Negacja.

1. Zacznij ponownie od prawego górnego rogu karty, którą przed chwilą wizualizowałeś
poprzez skanowanie, leczy tym razem, wodząc wzrokiem, zetrzyj górny pasek. Chodzi
o „deskanowanie” go. Oczyma umysłu powinieneś wciąż widzieć kartę, jednakże bez
podłużnego fragmentu o szerokości centymetra na jej górnej krawędzi.

2. Wróć do prawego górnego rogu pozostałej części zwizualizowanego obrazu karty
i usuń z niego kolejny centymetrowy pasek.

3. Kontynuuj deskanowanie (wymazywanie) do momentu, w którym cała karta nie
zniknie z Twojego umysłu. Czas trwania tego kroku powinien wynieść 1,5 – 3 minut.


Krok Ósmy

Stan prawdziwej medytacji: Na tym etapie wystąpi bardzo ciekawe zjawisko. Twoja
świadomość, która została przeniesiona na kartę podczas skanowania i deskanowania,
rozpuści się razem z nią (a tak naprawdę, po prostu zamilknie). Twoja świadomość ucichnie,
a wewnętrzny monolog się zatrzyma. W ten sposób pozwolisz przemówić swojej
nieświadomości. Możesz się od niej dowiedzieć czegoś ważnego. Przeważnie przy pierwszej
próbie przeprowadzania tej operacji prawdziwy stan medytacji trwa tylko przez moment.
Wewnętrzny głos powraca i pyta „Czy już się wyciszyłem?”, „Czy wszystko zrobiłem tak jak
należy?”. W chwili, w której znów się pojawi – medytacja się kończy. Wraz z praktykowaniem
tej techniki będziesz w stanie utrzymać stan medytacji z czasem przez minutę, pięć i więcej.
Z upływem czasu będziesz odbierać coraz to nowsze doznania, na przykład wrażenie zupełnej harmonii ze Wszechświatem czy posiadania całej niezbędnej wiedzy czy świadomości, że
pomimo konieczności transformacji wszelkich form w kierunku coraz to doskonalszych
manifestacji wszystkie są dokładnie takie, jakimi być powinny w danej chwili. Nazywa się to
doznaniem kosmicznej świadomości lub oświeceniem. Tak jak powiedziałem nie możliwe jest
rozmawiać o tym stanie odczuwania, stanie istnienia. Aby czegoś się o nim dowiedzieć,
musisz po prostu spróbować i odkryć całe piękno niesione przez to doświadczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.