niedziela, 18 listopada 2018

Rytuał Miłosny I

Przedmioty:

-         zdjęcie wybranka/ki lub przedmiot osobisty

-         -trzy czerwone świece

Przygotować ołtarz i narysować krąg. Umieścić trzy świece na zewnątrz kręgu, jedną centralnie przed sobą, a dwie za sobą, tak aby utworzyły trójkąt. Umieść zdjęcie na ołtarzu.

Zapal pierwsza świece i wymów poniższą formułę myśląc o osobie, którą kochasz :

„Astarte, wzywam Cię,
Oh Bogini świętej miłości,
Astarte, wzywam Cię,
Proszę, poczuj mój ból,
Astarte, wzywam Cię,
Proszę, przynieś mi tego mężczyznę/kobietę,
Zwiąż go/ją ze  mną,
Zwiąż go/ją teraz,
Zwiąż jego/jej dusze z moją,

Zapal drugą świecę i wypowiedz:

Zoria, wzywam Cię,
Oh, Bogini promiennego piękna,
Niechaj moje ciało błyszczy,
Zoria, wzywam Cię,
Niechaj moja twarz będzie przywiązana do jego duszy i umysłu,
Zwiąż go/ją ze mną,
Zwiąż go/ ją teraz,
Zwiąż jego/jej duszę z moją,

Zapal trzecią świecę i wypowiedz:

Anteros, wzywam Cię,
Oh Boże namiętności i pożądania,
Anteros, wzywam Cię,
W jego/jej duszy niechaj zapłonie ogień,
Anteros, wzywma Cię,
Niechaj poczuje moje pragnienie!
Zwiąż go/ją ze mną,
Zwiąż go/ją teraz,
Zwiąż jego/jej duszę z moją,

Zdjęcie zabierz i schowaj do portfela, albo gdzies, gdzie będzie z Tobą cały czas.