wtorek, 11 grudnia 2018

Przebudzenie Czerwonej Śmierci - Rytuał Destrukcji

„Maska Czerwonej Śmierci” jest pełnym mocy opowiadaniem Edgara A. Poe’a, poety i pisarza, który podniósł poziom literatury swego czasu i zmienił pole do pisania oraz zainteresowanie makabreską. Poe używał wspaniałych symboli swej pracy, manifestacji śmierci, wcielonej w archetypową Czerwoną Śmierć, wysoką i wychudzoną figurę z krwisto czerwonym płaszczem w całunie zmarłych. Czerwona Śmierć jest wprowadzana w życie podczas Rytuału Destrukcji jako niosąca plagę uwagi Azraela – Anioła Śmierci – jako posłańca Woli.
Ryt odprawiany musi być podczas nocy, po północy, ponieważ wtedy siły astralne poddają się manipulacji, a szanse na sukces są większe. Człowiek jest wówczas słabszy duchem i umysłem. Kiedy ludzie są zrównoważeni, wtedy istnieje jeszcze kilka sekretów w temacie destrukcji, nieopisanych tutaj. Ten ryt należy do Hermetyczny ch, ale może być odprawiany jako ceremonialny.
Mag musi być ubrany w krwisto czerwony płaszcz lub szatę. Powinien mieć też biały całun pod nim. Twarz pokrywa się smugami czerwono krwistej farby lub ludzką krwią, tak samo jak inne odkryte części ciała. Osobiste rzeczy zamierzonej ofiary muszą zostać zdobyte – coś z ubrania, fotografia, list etc. Trzeba także posiadać kryształ, kości, sztylet, powyżej ołtarza Pentagram Wamphyri-Varcolaci i sigil Nachttotera: Czerwony Smok.

Tej nocy staniesz się mściwy i gniewny – prawo Abraxasu wzrośnie, duch Kali zostanie inwokowany. Miłość, miłość, miłość – powoduje destrukcję tych, którzy Cię ukrzyżowali.
Abraxas (współcześnie), Abrasax (pierwotnie) – termin wprowadzony do rytualistyki przez wolnomularzy, związany z niektórymi dawnymi systemami stopni wyższych. Za pomocą specjalnych umiejętności i talizmanu Abrac (utożsamianego z imieniem perskiego bóstwa, Abraxasu) stwarza się możliwość ujarzmienia sił Abraxas. Słowo to tłumaczy się jako „Ojciec Niestworzony” lub „Błogosławieństwo”. Abraxas to synonim pełni, symbol Najwyższego Bóstwa, ponieważ numerologiczne oraz według pitagorejskiego systemu liczbowego Abraxas wyrażany jest liczbą 365. Oznacza skończony, cyrkularnie zamknięty obieg czasu, koło, po którym wędruje Słońce, przechodząc przez wszystkie znaki zodiaku, ale również eon, rok kosmiczny, obejmujący 365000 lat – czas trwania Kosmosu. Abraxasa często przedstawia się jako istotę o ciele człowieka i głowie koguta; zamiast nóg ma węże oplatające gałąź tworzącą podwójny krzyż. Od słowa „abraxas” pochodzi słowo „abrakadabra”. [przyp. Blood Luna]
Okryty całunem w grobowym ubiorze, weź w swe ręce ziemi z grobu, które pobłogosławisz jako swoją własną, a w drugą dłoń chwyć kryształ, w którym przechowasz Twoją nieprzyczynową energię.

Okryty całunem w grobowym ubiorze, weź w swe ręce ziemi z grobu, które pobłogosławisz jako swoją własną, a w drugą dłoń chwyć kryształ, w którym przechowasz Twoją nieprzyczynową energię.
Stań twarzą w stronę sigila Czerwonego Smoka i Pentagramu Wamphyri-Varcolaci. Wizualizuj ogień i krew napełniające Ciebie całego. Poczuj przemoc i niszczycielską energię. Demoniczne kształty w Twym umyśle przybiorą postać podług Twojego życzenia. Staniesz się tej nocy Czerwoną Śmiercią. Intonuj:
„Tiamat! Matko Wampirów i nieśmiertelności! Poszukuję Twej energii, Twego życia! Tą Ciemną Nocą wzywam siły destrukcji, aby zasiały zniszczenie wśród moich nieprzyjaciół! Będę nietknięty od tego wezwania i jest moją wolą, aby radość powodowania śmierci moich wrogów była ostateczną przyjemnością istnienia! Jestem Wampirem – wszyscy ludzie będą kłaniać się przed moją Istotą. Pod krwawym pocałunkiem Laylah – wzrastam!
Wzywam Wampirzą Boginię Ziemi, Kali! Matko! Usłysz moje wezwanie, wejdź do mojego sanktuarium i mojego Istnienia: jestem bogiem! Krew zmoczyła matkę koszmarów nocnych, mój nieprzyjaciel zostanie pożarty tej nocy przez moją wolę! Moje pragnienie! Moje prawo! Tak jak powoduję Radość i Miłość dla samego siebie i innych, tak też mogę niszczyć tych, którzy łamią moje prawo! Hail Śmierć! Staję się Czerwoną Śmiercią, niech napełni mnie duchem! Jestem Nachttoter – Krew Smoka płynie w moich żyłach! Ogień Szatana otacza mnie, dając moc memu Istnieniu – poprzez moje żądze! Swastyka Ea wiruje szybko, powoduje życie, miłość i zniszczenie, stosownie do siły i sprytu!
Jam jest Czerwona Śmierć!

Weź osobiste rzeczy ofiary, poczuj jej astralną energię, podnieś sztylet i powiedz:
„Poprzez sigil Czerwonego Smoka i Pentagram Wamphyri-Varcolaci, skazuję Ciebie na śmierć! Umieraj, [imię]! Moje astralne szpony sięgają ku twemu drzemiącemu ciału i duchowi. Jestem Niosącym Plagę Wampirem! Rzucam tysiąc chorób na oddech życia, zakażając cię cierpieniem i czarną śmiercią… Taka jest moja wola, moje prawo! Drenuję twe ciało z życiowej siły i daję ci oddech Plagi! Czerwona Śmierć jest teraz w twym duchu, cierpisz i skręcasz się w agonalnym bólu! [Imię], twoja życiowa energia jest teraz w moim władaniu! Czerwona Śmierć jest nad tobą!”
Ciągnij z mocą siłę życiową obiektu. Uzmysłów sobie plagę i śmierć, infekując wybraną ofiarę i powolną śmierć, której doznaje. Raduj się śmiercią i krwią.
„Matko Kali! Oddaję Ci honor, tak jak daję sobie radość! Zwycięstwo jest moje! Raduj się w płonącej planecie, na której panuje Abraxas! Szatanie, ja jestem jak 77! To jest moje prawo – radość świata i piękno nocy! Laylah! Kroczę w koszmarach mych wrogów! Jam jest Czerwona Śmierć! Jam jest wampir! Stało się!”