wtorek, 11 grudnia 2018

Inwokacja Wampirycznego Aspektu

Ryt odprawiany jest by przywołać twój wampiryczny aspekt i drenować siłę życiową z wybranej ofiary.

Przygotowania:

-wybierz swą ofiarę
-ołtarz: Nakryty czarnym materiałem i ulokowany po zachodniej stronie pokoju. Powyżej ołtarza powieś vortex (wir) -reprezentujący wrota do piekła i otchłani. Poniżej umieść fotografię ofiary. Na ołtarzu umiesć dwie czarne świece, sztylet, kielich napełniony czewonym winem (reprezentujący krew twej ofiary)

-muzyka: coś mrocznego.
-czarna szata

Rytuał:
Zapal śweice, włącz muzykę.

Inwokacja:
Wskaż sztyletem na vortex i intonuj:

rzucam barmy otwarte
w otchłań przerażenia
Uwalniam mą demoniczną dwoistość (twoje imię)
z ciemności ku światu światła

Wizualizuj twego demonicznego brata, który powstaje z wiru i łączy się z tobą podczas gdy wymawiasz poniższe słowa:

Stapiam się i łączę z wampirycznym aspektem mego mrocznego brata
aby (imię ofiary) drżał z rewulsji i terroru
aby karmić się esencją życiową (imię ofiary)
aby mógł ujrzeć potęgę i chwałę piekła!

Podnieś kielich i wykrzycz imię ofiary.

Pije z kielicha,
naczynia życia (imię ofiary)
i połykam siłę życiową (imię ofiary)

Wypij wino do ostatniej kropli.
Niszczę wszelkie twe nadzieje i myśli
Jestem ciemnością wewnątrz twej nocy
W mroku słyszę twój krzyk
Zostałeś porzucony przez światło
Jestem wypełniony by zadać ci ból
Jestem wypełniony by słuchać twego krzyku
Jestem wypełniony by pić z twych żył
Jestem wypełniony by przejmować twe sny
Jestem wypełniony by kosztować krwi twego serca
Jestem wypełniony by mieć cię pod swoją kontrolą
Jestem wypełniony by rozdzierać twe ciało
Jestem wypełniony by niszczyć twą duszę!
Jestem wypełniony by niszczyć twą duszę!
Carpe Noctem Lamia
Sanguim Suga Belua

Powtarzaj to, aż osiągniesz gnozę (gwałtowne ruchy mogą być wielce pomocne), wtedy zatrzymaj się i intonuj:

Spójrz na mnie (imię ofiary)
Jesteś słaby
Ciemność wokół ciebie
Należysz tylko do mnie
Jesteś stracony na zawsze
Twa wola jest złamana
Odwieczna Noc pochwyciła cię i trzyma
Jesteś niczym wiecej jak pustą powłoką
Upolowałem cię
Piję twoją energię życiową, znów i znów
Aż zakosztuję jej do ostatniej kropli
Twa dusza należy do mnie
Jesteś pusty
Moja wola spełniła się!

Zgaś świece polewając je wodą.